Egy lány nyara Montrealban

Friss topikok

Címkék

4 fejezet:)

2012.09.11. 19:59

szerző: Lauren1991

Én pedig kisurrantam, de sajnos David észrevett menekülés közben…

- Lc, hát mit csinálsz itt Sebnél? Hisz Chuck  azt mondta, nem vagy ott.

- Kérlek David! Ne mond meg senkinek. Nem volt semmi, tényleg.

- Én nem mondok senkinek semmit…

- Kösz…
-Viszont cserébe elkell jönnöd velem randizni.
-Hogy mi? néztem rá óriás szemekkel. Na neeem az már ki van zárva…
-Hát jó akkor elmondom Pie-nek ezt a kis  reggeli kalandodat Seb-el.Hidd el nem fog neki örülni…
-Dav te most zsarolni akarsz? mosolyodtam el.
-Vedd  annak aminek akarod. De mondhatjuk igen zsarollakJ!
-Na jó erre még visszatérünk. Rendben?

- Rendben. De egy jó tanács nagyon vigyázz magadra, főleg vele.
 -Mármint Seb-el?

-Igen. azzal fogta magát és elment.

Lementem az étkezőbe. Eléggé fancsali képet vághattam, mert Jeff-ék elkezdtek viccelődni. Seb viszont kiállt mellettem. És David is furcsa pillantásokat vetett ránk.Főleg,hogy tudtam hogy szeret és hogy tartozom neki egy randival. Ami nem is lenne baj mert szivesen elmennék vele meg minden mert rohadt jó pasi és bevallom be is jön meg minden de nekem az életem szerelme Seb.  Megcsörrent a telefonom.

- Halló?

- Szia Lc, Brandon vagyok. Be tudnál jönni a stúdióba? Pár felvételt szeretnénk csinálni.

- Jó rendben, hányra menjek?

- Minél hamarabb. Most?

- Rendben indulok. Szia!

Letettem a telefont és felmentem átöltözni, bár tudtam, hogy úgyis adnak rám valami szexi ruhát. Lementem a földszintre:

- Hú, de szexi valaki, csak nem randid lesz? – kérdezte David féltékenyen.

- Nem – mosolyogtam rá. – el tudna vinni valaki a stúdióba?

- Majd én – ajánlotta Chuck

- Hagyd csak majd én… úgyis arra megyek. – mondta Seb. (Pie még alszik). - Oké.

Közben David-et megette az irigység,hogy én Seb-el megyek el kocsikázni.De elvégre is nem kocsikázni mengyünk hanem dolgozni visz el.

-Elindultam az ajtó felé, de hallottam a fiúkat:

- Seb ne csinálj semmi rosszat. – mondta  Jeff.

- Jeff, nem értem mire gondolsz – válaszolta Seb egy cinikus mosoly kíséretében.

Seb is kijött a kocsihoz. Kinyitotta az ajtót nekem. Visszanéztem a házra és láttam, hogy mind a hárman az ablakban kukkolnak. Tuti azt hiszik most a srácok, hogy mi most  randizni fogunk… Elmosolyodtam.

- Min mosolyogsz, szépségem?

- Áhh semmin csak nézz az első emeleti harmadik  ablakra. Ott állnak mind a hárman.

Seb odanézett és integetett nekik. Beszállt a kocsiba. Megfogta a kezem.

- Nagyon szép vagy. Kamu volt ez a stúdiós dolog, vagy tényleg vigyelek be?
-Na tessék mondtam,hogy randizni akar… bárcsak így lenne ötösöm a lottón is.

- Hát, ez most nem volt kamu. – mondtam egy kicsit csüggedten – el tudsz vinni, és utána mehetünk bárhova.

Seb nagyon jól vezet. Végig őt néztem, míg mentünk. Nagyon szép szemei vannak és a szája… ááá.inkább nem nyilatkoznék.:) Szép lassan odaértünk. Seb bekísért, és leült az előtérben. Én bementem Brandon-hoz.

- Szia Brandon.

- Szia Lc, végre itt vagy.

- Siettem, amennyire csak tudtam

- Ok. Most menj be az öltözőbe Joannával és Lenával. Ők már tudják, mit veszel fel.

Bementünk. Olyan szexi ruhát adtak nekem… azt hittem lehidalok. Felöltöztem. Joanna kifestett, Lena megcsinálta a hajam. Utána ki kellett mennem a kamerák elé. Felejthetetlen élmény. Ahogy pózolnom kellett. Kattogott a kamera. Kb. két órát, dolgoztunk. De ez az én világom. Ezt választottam. A modell szakma már csak ilyen. Amikor végeztünk visszaöltöztem a ruháimba és kimentem Sebhez. Ahogy megláttam, odaszaladtam hozzá, nyakába ugrottam átöleltem és…

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://simpleplan.blog.hu/api/trackback/id/tr244770811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása