Egy lány nyara Montrealban

Friss topikok

Címkék

6 rész.

2012.10.06. 14:12

szerző: Lauren1991

Amikor beléptünk az ajtón Seb volt barátnőjével találtam szembe magam…

Persze képletesen, hisz Seb ment be először. Ahogy Jana meglátta Sebe-t odament hozzá és átölelte, mintha mi sem történt volna. Seb ellökte magától Janát, és ő észrevett engem: Látni kellett volna azt az arckifejezést amit vágott Jana. Meg tudott volna ölni .

 - Hát ő meg ki? – kérdezte szemrehányóan Seb-től.

- Őt, hagyd békén, ez csak kettőnkre tartozik. És már megbeszéltük. – mondta higgadtan Seb a kicsit sem higgadt volt barátnőjének – vége, szakítottam veled. Nincs köztünk semmi, és már soha többé nem is lesz.

- De hát, te szeretsz engem! Te mondtad… Közölte  lelkesen Jana.

- Az régen volt válaszolta ridegen Seb. Azóta félelmetes dolgokat műveltél. És igen, újra szerelmes vagyok, de már nem beléd. Menj el!

-Jana nem megyek! A fiúk is mondtak valami ilyesmit, de azt hittem viccelnek. – folytatta a csevegést Jana – és különben is, mindennél és mindenkinél jobban szeretlek. – az utolsó szó löketével szájon csókolta Sebet. Azt hittem, ott esek össze...:/ Csak néztem ki a fejemből és legszivesebben ordítottam volna egy  nagyot,de nem tettem higgadt maradtam.Egy pillanatra elgondolkoztam,hogy vajon tényleg szeret-e Seb...  David mindezt látta. És észrevette,hogy majd megszakad a szivem.  Mint már említettem Dav szerelmes belém. Jól esett tőle, hogy megpróbált megvígasztalni,de én csak megöleltem és elkezdtem zokogni. Seb ellökte magától Janát aki hiszti rohamot kapott. Pie kijött a konyhából, belém karolt és felkísért a szobámba, láttam, hogy Seb  még utánunk néz, aztán Jana-val beszélt tovább. Pierrel mentünk fel a szobámba.

-Pie mi folyik itt? Seb ma azt mondta nekem, hogy szeret! – könnyek folytak végig az arcomon.

- Szeretnéd, hogy elmondjam a teljes igazságot?

- Igen, nagyon, muszáj tudnom.

- Hát, ha ennyire szeretnéd. Rendben! Amikor  Seb szakított Janával, a lány teljesen kiborult!

- Meg tudom érteni…

- Nem, ezt nem lehet megérteni, nem egyszer megpróbált öngyilkos lenni, csakhogy ne kelljen Seb közelében lennie, és, hogy ne az alapján ítéljék meg. Seb mentette meg az életét. Miután volt ez az eset három hétre bezárták az Idegszanatóriumba. Most jött ki és azt hiszi, hogy ő még mindig Seb barátnője, és hogy semmi sem változott. Úgy gondolja, hogy Seb még mindig őt szereti!

- De hát…

- Majd Seb megoldja!

Én eközben kiültem az ablakba.

- És Jeff, hova viszi most Janát?

Pie is odasétált hozzám az ablakhoz.

- Gondolom vissza a Szanatóriumba.

Pie adott egy puszit a homlokomra és megsimogatta a fejem és közölte,hogy nyugodjak meg, aztán kiment. Leültem az ágyamra, gondolkoztam az imént hallottakon… Valamint elkezdett motoszkálni ismét David a fejemben,hogy milyen lenne ha  adnék neki egy esélyt? Vele biztosan boldogabb lehetnék mint Sebbel. Hiszen David ő teljesen más  mint a többiek. Egyszóval  kezdtem összezavarodni.  És feltenni magamnak a kérdést. Szeretem Davidet vagy sem? De hát egyszerre két emberbe nem lehetek szerelmes. De hát nem sok időm volt ezen gondolkozni. Pár perccel később kopogott valaki az ajtómon és Seb jött be…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://simpleplan.blog.hu/api/trackback/id/tr1004823182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása