Egy lány nyara Montrealban

Friss topikok

Címkék

5 fejezet.

2012.09.24. 01:40

szerző: Lauren1991

5. fejezet

Ahogy megláttam, odaszaladtam hozzá, nyakába ugrottam átöleltem és… megcsókoltuk egymást! Olyan jó volt. Édesen csókolt. Állandóan azok a pillanatok járnak a fejembe, amikor hozzámért. Miután sajnos szétváltunk, beültünk a kocsiba és hazatelefonáltam:

- Szia Pie, Lc vagyok. Sebbel elmegyünk kajálni, majd este megyünk.

- Jó, de szólj Sebnek, hogy majd beszélnem kell vele.

- Átadom, puszi!

- Igen? – kérdezte Seb

- Pie üzeni, hogy majd beszélni akar veled.

Seb megfogta a kezem. Simogatta. Nagyon gyengéd volt. Elmentünk egy autós Mc’Donald’s-ba, és vettünk pár szendvicset. Beállt a parkolóba. Ettünk egy darabig csendben utána. Letette a kajáját és átölelt. Én is letettem. Gyengéden megcsókolt. A kezét rátette a combomra és simogatta. Nagyon jó volt vele. A kezét feljebb csúsztatta rajtam, amikor megszólalt a telefonom.

- Halló!

- Szia Lc. Seb veled van?

- Szia Jeff, igen, adjam?

- Aha, kösz

- Tessék! – szólt bele a telefonba Seb.

- Seb gáz van. Jana visszajött.

- Mivan? –Seb  levette a kezét rólam. – küldjétek el.

- Szerinted nem próbáltuk?Pi e teljesen idegbeteg, hogy mi lesz, ha visszajöttök és Lc itt találja.

- Oldd, meg kérlek. Hisz én is oldottam már meg bonyolultabb dolgaidat. És akkor egyedül voltam, ti meg négyen vagytok!

- Ok, megpróbáljuk! Na, jó szórakozást!

- Kösz, volt, na szia!

Seb letette a telefont és a semmibe bámult. Átöleltem és cirógattam a nyakát.

- Mi a baj?

- Semmi komoly drágám. – megpuszilta a homlokom.

- Biztos? Segítek, ha tudok.

- Sajnos, ebbe nem tudsz segíteni. De mondom mindegy. Most jó itt veled… Hol is tartottunk? – kérdezte, mosolyogva.

- Valahol itt – és újra megcsókoltam. Egész estig a parkolóba ültünk. Ettünk, csókolóztunk, ettünk. Ez volt a program. Késő este indultunk haza. A ház előtt egy idegen autó is állt. 

- Ez kié? – kérdeztem kicsit idegesen Seb-től.

- Nem tudom – válaszolta, de láttam az ijedtséget az arcán.

Amikor beléptünk az ajtón Seb volt barátnőjével találtam szembe magam…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://simpleplan.blog.hu/api/trackback/id/tr314798669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása